Sunday, December 6, 2009

Rindu sama Syed Muhd Adib ,


Syed Muhd Adib ;
harinie kamu kena balik asrama lorr , sdih siott ! tak dapat nak gayut dengan kau lagi lah ! ;((

nie garagara SPM kau tak habis lagi lahh nie , adoi2! cepat lah habis , haha . nasib baik kau tinggal lagi due paper sajee then kau akan balik rumah kann kann? ;D , kau lah kawan baik laki yg paling best aku pernah jumpe .
* kembang aa tuh? ;P
kau melayan aku seperti aku nie adik kau lahh * mmg pon coz dye tuh 7teen aku 5teen , haha
aku paling tak suke pangai kau yg suke pakse aku tidor dan menanyakan aku soalan yg same ,
grr! geram jer kau tahu takk ;D
tapi kawan dengan kau best giler siakkk , otak kau jenis same spesies nan aku ,
haha * dah jumpe gang dah! yess! ;D
dye nie suke wat aku gelak sampai sakit perut aku dan suke mem-bebel soranngsorang , haha .
it's okayy , aku suke macam tuh , ngee!
hope kiter dapat gayut ag lahh , haha ,
best gayut dngan kau , sebab pangai kau gilergiler ,
sayang kau lahh! ;D
btw , thanks aa malam semalam kau teman aku tidur hampir satu jam
* haih! korang mesti dah fikir lain kann , dye teman aku dalam fhon jela , bukan hape pongg!
itu pon kau pakse aku tidur , so aku tidur secre tidak ikhlas
but last sekali aku tidur jugak coz kau tak habisha bis suruh aku fikr bendabenda yg indah
dan asyik ulang perkataan ini tak habishabis
' ZIRA , TIDUR.. '
aku pon tidur lahh , agpon kau meng-harap sangat aku tidur ;))
then , tbetbe aku ter-jage , aku tgok kau tak letak ag ,
so aku pon panggil lah name kau ber-ulang2 kali
'SYED MUHD ADIB , ADIB , ADIB '
but kau tak menyahut jugak dan aku senyap lah coz kau mesti dah tidur kan ,
so aku tak nak ganggu lahh ;D
aku pon tak letak lahh fhon , biar jelaa , ngee!


people ; kau nie playgurl ?
hazirah ; kepala hotak kauu lahh ! dye just best frend aku jerr !
people ; menggatal !
hazirah ; kepala abah kauu lahh ! kan aku cakap tadi dye best frend aku !
people ; lamelame mane tahu kau kapel ?
hazirah ; aku sedar lah yg aku dah ber-pnyer ! aku bukan macam korang tak sedar diri ! ;D
people ; yela tuh ?!
hazirah ; korang nak cakap ape cakap lahh , lantak korang lahh ! tapi aku dah anggap dak tuh mcm abg aku ,
people ; kater best frend tadii ? tak habishabis nan abg and tak habishabis nak anggap anak org lain as abg kau !
hazirah ; mmg lahh ! but aku anggap dye like abg jugak coz dye 7teen ! so what? ade aku kacau hidup kau kalau aku anggap dye abg ?! tahu lahh kau jeles ;P
people ; hmm ! takde mase aku nak jeles !
hazirah ; watever ! ;D but JANGAN JAGE TEPI KAIN ORANG LEY TAKK? ;))
people ; hehe , okayy
hazirah ; terima kasih , sila datang lagi kalau nak jge tepi kain orang yee , aku ley bg ayatayat kaw kaw kat kau *kaw kaw lahh sangat , haha .
people ; watever !
hazirah ; lain kali jangan amal kan jge tepi kain org yee? ;D
people ; kau ape kurang nyeer!
hazirah ; aku sedar gakk tapi aku takdelah seterok kau , agpon setiap manusia tak lari drpd melakukan doseee ,
people ; okayyy , watever!
hazirah ; ;P

*sesape yg terase tuh mintak maaf lahh yee , aku tak tuju kan kat sapesape pon , aku just taip jerr ,
mane lahh tahu ade orang akan cakap macam nie dekat aku ;D dan suke hati lah aku nak ber-kawan dengan sape , ngee!