Friday, February 26, 2010

DhiyAqila

hmm , gler terasa dohh dhiya takde niee terutama tyme lepaklepak dengan member yg lain and tyme agama , perhhh! -__- , mmg terasa gler lahhh . dhiya , balik lah sini dol , aku rindu dengan pangai kau yg glergler tuh and macamacam ag aa , balik lah cepatttt dooolllll!!! . kalau kau cuti pon kau boleh balik 2 mggu sebulan, adehhh! merana aku kat sini kau tahu takkk :( .



hmm , tyme kau col ag yg first sekali mmg aku agak ter-kejut aa , tak sangke pulakk yg kau nak col aku , huhu . dah lah cakap macam ape tah ter-gelakgelak and ade tyme tuh ter-putus , maklum lah budak niee tak cukup duit syiling , HAHA . *gurau lah adikk! . and tyme kedua kau col aku , aku dengar suare kau agak sedihh , aku pon macam dah risauuu aa . ruperupe nyerr kau nangis jugak dekat sane sbb ter-kenang kan ktrorg *poyo! , maybe dkat sana takde kawan yg glergler macam ktrorg ryte? o maybe sbb lainn? chill lah adik okayy? just 2 years to go adikk! , be strong adikk! aku tahu kau sorang yg tabah dikk! .



aku pon sedih jugak bila kau takde dengan aku , takde sape nak buli aku , takde sape nak melawak dengan aku , takde sape nak bgtahu rahsie dye dekat aku , takde sape nak ber-cerita ber-panjang lebar dekat aku , mmg aku TERASA GLER lah beb! :'( . ade jugak tymetyme aku nak nangis sebab kau tapi kdangkdang tuh tak boleh maybe sebab dah asyik rase and nak nangis and maybe aku fikir kau akan balik jugakk serdang even just 2 weeks in 1 month .


beb , aku SAYANG KAU ADIKKK! :) .