Wednesday, February 17, 2010

themines :)

Yaaa , harinie g mines macam dah org gler even just aktiviti ktrorg kat sane tak berape banyakkk :) tapi tyme kenangan dekat PIZZAHUT mmg aku tak boleh lupekan , HAHA . dah macam org gler dah dengan pangai si budak 3 ekor nieee , iaitu Si Amalina , Si dhiya and Si Hazfanina , haihhh! dah sakit jiwa dah tadii dok dengan dorang . dah lah duduk depandepan lagi aa sakit jiwaaa boleh tambah terok migrein aku niee , HAHA . *tipu jee beb! :) . tyme karaoke , adehhh! tak tahu nak cakap ape dahh tyme nie , HAHA . aku tak boleh lupekan Si Amalina and Si Dhiya nie menyanyi kalah kan Amy Serach dah tadiii , adehhh! melalak sampai nak pecah dah speaker tuh , HAHA . one more thing again , Si Dhiya and Si Hazfanina niee jugak tak habishabis nak perli aku dengan Si Adib , tak payah lah tahu ekk ape yg dorang perli , privateee , HEE! . btw , tadi mmg best glerrrr lepak dengan korang :) . today we had the best moment in our life :) *entah betol entah tidak ayat b.i aku nieee , HAHA .