Saturday, March 6, 2010

dhiyaaaaa,

finally!! kau col pon aku , hah! akhir nyer ter-ubat rindu jugak hati daku ini , HAHA . *ayat macam sakaiii! :D . yesss! kite dah mula mem-bebel dalam fhone , dah start gelakgelak , dah start glergler , HAHA . btw , kau tabah kan hati tuh jela sekolah kat ctu beb! just what i said , 2 years to go! :) , aku tahu kau seorang yang TABAH GIRL ! *ayat nak poyo jee , HAHA . kau pulak dak mule ctercter , nie yg aku suke nie , terutama cter pasal laki , tuh part yg paling best and masyukkk , HAHA . *takdelah! meng-gatal pulak kau kan pendekkk -__-" . dikkk! aku tak sabar nie kau nak balik cuti nie , ter-lebih excited , rase nak lompatlompat then terus jatuh bangunan , HAHA . *pendekkkk sakai!!


dhiyaaaaa! aku sedih :'( , aries panggil aku BUMPER -__-" . mentangmentang dye dah takde sape nak ejek , dye ejek aku pulakkk , buat aku jadikk seperti GRRR! jee , HAHA . si syahira ismail pon dah panggil aku adik di-sebabkan benda yang same jugakk . you seee! itu men-nunjukkan ramai miss kau lah adikkk! :) , kau mesti ber-bangga ckitt , HAHA . *okayyy! si pendekk and si bumper dah merepek! :D


btw , aku SAYANG kau adikkk! :) , be strong yaaaa!