Thursday, March 25, 2010

lakilaki!

ehhh , budak laki tuh! yg mane? , alaaa yg tuh haa yg tuh , budak laki yg takde maruah nak pukulpukul perempuan , tak kenal kee? alaaa , yg tuh lahhh , HAHA . *dah macam ape dahhh .
skunk nieee o dari dulu lagi lah kalau dengar laki PUKUL perempuan org akan anggap boleh JATUH MARUAH DIRI DYE kan? absolutely , right! HAHA . aku sokong weyhh tambahtambah ag kalau laki tuh dah takde pape relation dengan awekk dye . tolong lah laki tuh jgn lah jadik sakai sgt weyhhh , suke hati dye lahh nak buat apee , dye dah tak ade pape dengan kau kan? soo , tak payah lah nak kongkong dye ag .


yg aku tak tahan nyerr kawan dak laki tuh boleh lagi gelakgelak sengihsengih sebelah tuh tyme kawan dye pukul budak perempuan tuh , haduihhhh! mane pegi maruah korang weyhhh , dah campak masuk parittt keee? , bagus lah . muke korang mmg muke org yg takde maruahhh . then , kau dah buat kawan aku macam tuh soo aku tak layan kau dah , tak cakap dengan kau dah , kalau keadaan me-maksa aku cakap and layan kau , baru aku buattt . sooorrii too budak laki tuhhh! sori kalau sesape ter-rasa o kawan dye yg ter-rase kawan dye di-umpat disini :)


tapiiii , aku musykil lah , agakagak kawan dye yg perempuanperempuan tuh tahu kee? kalau tak tahu , maybe budak laki tuh nak sorok pangai burukk dye depan maklum lah nak cover macho lah , nak kawankawan dye tahu yg dye tuh baik macam malaikat , huh! . kalau kawan dye dah tahu tuh , bagus lah kawan dye pun 2x5 , 5x2 :) .


heyyyy you budak lakiii! HAHA . kalau ter-rasa , sorii lah :) . peaceeee yawwww!