Tuesday, October 27, 2009

borakborak

datang sekolah-beratur di tapak perhimpunan-cikgu membebel and aku dan kawan2 yang lain buat bising dekat belakang-cikgu membebel lagi-then cikgu panggil dak2 yang main hoki semalam-pergi secare tidak ikhlas-borak2-cikgu yang ajar hoki datang suruh tolong dye angkat barang-pergi bilik stor dan ternampak gang2 adib dan membuatkan aku berase sungguh gembira-masuk bilik stor angkat kayu hoki dengan nina yang lepu , haha-bawak pergi pondok-borak2 kosong dengan kawan2-merayu dekat cikgu nak main dekat tapak perhimpunan * tapi cikgu macam bagi tak bagi , kami teruskan merayu kami cz taknak main dekat padang yang sungguh agak lecak *bm aku pandai , haha perasan padahal nak main dekat tapak perhimpunan ade seseorang, ;))-pergi tempat dak bola jaring main-cikgu suruh pergi warm up * tapi semua malas haha-then tak pergi pon warm up-cikgu nga bincang2 dengan cikgu Sofia Daud-kitaorang pergi main dekat tapak perhimpunan *aku dan dhiya berasa agak gembira *faham2 jerla haha-cikgu suruh warm up kitaorang buat lah dan membuat beberape senaman-buat latihan tentang nak gerak2 kan bola hoki *macamacam cikgu tuh haha-then rehat 5 minit jap-pergi lepak2 dekat depan koperasi-sambung main hoki tapi kali nie game punyer-aku satu gang dengan nina , syahira , pain and najlaa-aku main tah pape dala penat plus sakit pinggang plus ngantuk-rehat jap dak laki sambung main pulak-pergi main hoki dengan amalina shahar pulak-then dah letih pergi lepak dekat dengan anis-tetibe terngumpat orang * sori to orang yang kitaorang mengumpat , jumpe depan2 lah hazirah ngokkk!-cikgu panggil suruh main lagi * aku mals tapi aku kesian dekat kawan aku yang tak cukup orang dalam team dorang dan kesian dekat cikgu ;))-dalam 10 minit main nina dah masuk kan gol then syahira pulak so 2-0 lah beb! *kecoh lah ko pendekk ;D-pergi kantin-pergi dewan ade ceramah * BENDA PALING MALAS AKU NAK DENGAR!-main carom-then ceper-duduk tengok orang main-sembang2-balik



pergi nasi ayam * tyme otw tuh aku dah macam orang GILA!-dah sampai makan-pergi Kedai Cermin Mate * sal yang nak pergi-pegi RasaMas jap-pergi McD-otw pergi rumah alya *tyme nie aku , fatin n nyna asyik gelak-dah sampai rumah alya *aku dan nina macam orang dah tak betol-pergi sekolah-pergi PSS * cari anis dan zaf-pergi bus stop nampak mereka-pergi 7-pergi PSS balik ade anis n zaf-lepk-ing depan PSS *motif ; ambil gambar , lepak-ing dan memekak-balik.



P/S=harinie citer aku agak busan kan , then lupe nak cakap tyme aku main hoki cikgu PUJI AKU , * bajet lah ko hazirah ngokkkk! ;D