Sunday, October 25, 2009

macamacam

hari nie aku ade jamuan Tuisyen Usaha Waja , aku ingat best la rupe2 nyer takdela berapa best sangat . macam biase2 jerr . ahh harinie aku nampak abg angkat aku , perhh cair giler kott aku tgok dye tadi nsem nak mampus *aku rase bg korang maybe tak hensem ;D . kalau aku ade mase tyme tuh , mesti aku tgok dye dari kepala sampai la kaki dye , arggghhh.. abg ko nsem giler vavi la tadi , haha . aku nak tangkap gambar dengan ko , malang nyer ko macam nak tak nak n busy dengan kerja ko yang bukan nampak macam kerja *aku merepek , so you just ignore it ok? . tapi sumpah ko nsem harinie! aku dah angau ke dengan dye nie? taktak , no way la * hazirah , ingat W! .



sambung citer lain pulak , sebelum nak makan tadi , aku dan syahira pergi lah tandas mahu cuci tangan yang kotor ni . dan tetiba fatin datang da macam orang gila pegang2 kepala and betol2 kan tudung dye . dye dah macam jerit dah tadi kat tandas , dan kitaorang pun mesti lah bercakap2 dalam tuh dan ini dialog kami ;


fatin ; arghhhhhh!
hazirah dan syahira ; kenape dengan ko weyhh?
fatin ; arghhhh!
hazirah ; cakap la weyy,
fatin ; jup *sambil tuh tgok dekat luar tandas .
syahira ; cepat la .
fatin ; tadi adela sorang budak nie , dye kater aku ******** .
hazirah ; sape dak tuh?
fatin ; * pandang luar lagi ,
hazirah dan syahira ; sape?
fatin ; *********
syahira ; dye tuh macam ******* sangat nak kater orang macam tuh!!
hazirah ; eeeee!




tuh la citer nyerr , dan aku n syahira pon pergi lah makan dengan Ama , Dhiya , Nina , Pain and Mery . dalam5 minit dah habis makan fatin pun datang , tak silap aku la fatin kater ;

fatin ; ade orang cakap pasal ko tadi?
hazirah ; yela tuh?
dhiya ; sape?
hazirah ; ala fatin memain jerr kott *senyum kat fatin .
fatin ; ;))
dhiya ; sape?
fatin ; aku taknak la bgtahu nanti aku jadi batu api la pulak .
dhiya ; sape?
hazirah ; cakap la weyy .
fatin ; nanti ko mara .
hazirah ; takdela .
fatin ; nanti aku rase aku macam buat dosa la pulak .
dhiya ; sape weyy?
hazirah ; *secre perlahan2 sebut ******** .
fatin ; a'ah .
hazirah ; dye cakap ape ?
fatin ; ko nampak macam ******* harinie .
hazirah ; aku tahu , tyme aku *** pon dye ade cakap . kat sape lagi dye cakap? .
fatin ; aku jerr .
hazirah ; ok ;))
ama ; ape?!
fatin ; cakap lah perlahan2 , aku taknak gaduh degan dye .
hazirah ; *aku citer la balik . sebelum nie pon dye ade cakap kat ko kan skunk kat aku pulak .
fatin ; *citer perkre yang dye dah citer kat aku dan syahira .
syahira ; ape? *tanyer ama.
hazirah ; dye dah citer dah kat kiter tadi dlam tandas .
syahira ; owh . dye tuh macam cantik sangat.
dhiya ; blablabla
nina ; blablabla
hazirah ; KO TUH MACAM CANTIK SANGATT!! *jeritt.



tuh lah citer nyer , kalau rase aku MEREPEK tak payah la bace k? ;)) .

btw , to perempuan tuh ; aku taw la kawan2 ko lawa2 tapi tak payah la beza dengan kitaorang nie , tuhan dah cipta elok2 setiap umat nyer ko dah cakap macam tuh , aiyarkkk... nasib baik aku ley bersabar lagi ;)) . dan nasib baik lah ko kawan aku , hehe .




lepas makan2 tuh , lepak2 n borak2 ngan member then ade kakak nie pakse kiterorang masok rebut kerusi . dah lah aku malas giler , tambah lagi nina n ama da balik , lagi lah aku takade mud sangat tambah lagi dengan perangai sorang dak laki nie *haha , sakai la aku! . dalah dye membuat kan aku gembira harinie dan membuat aku menangis harinie .



sebelum nak balik , semua ambik2 gambar . mule lah posing macam2 , haha . dan aku pon dah start jadik gler n bebel macam orang tak betol . kalau aku dah jadik giler mmg dah tak ingat dunie . *perangai au mmg macam nie , so korang tak ley nak menyibuk cakap aku nie la tuh la , juz shut up your mouth k?! . ngee ;))



P/S = korang tak payah la kire bintang2 yang ade kat ats tuh , aku main letak jerr bilangan dye . aku tak kire pon .