Monday, October 26, 2009

ceritera ;P

yess harinie mggu outdoor activities , mmg aku suke giler aa . kalau tak sebelum nie duduk kat dalam dewan macam dah duduk dekat penjare dah , haha . harinie dak2 perempuan kelas KAA main hoki . cikgu suruh main berpasangan kire berdue aa dengan kawan , aku main jerr la dengan AMALINA . main ngan dye mmg aku nak kena banyak kekuatan sesangat . kalau dye dah buat kawak then aku gelak mmg dah tak ingat dunie dah , haha .
da aa main hoki nie sait giler pinggang aku nak kena tunduk2 , malas giler kott , haha . lepas dah main2 tuh , kiteorang g la berehat lagipun cikgu suruh berehat , lepak-ing la dekat bawah pokok sambil minum air . muke semua pon dah lepu giler , then dalam 10 minit macam tuh cikgu panggl suruh main lagi . kitaorang semua mengeluh aa cz mmg da penat giler tahap ape lagi dah * padahal semua nak lari daripada main benda alah tuh . last sekali berase kasihan kat cikgu semua pon main aa dengan muke lepu dan tak berapa nak ikhlas ;D . bila dah main tuh rase best pulak dapt baling kayu hoki tuh baring kat padang la , tuh just kerja aku dan nyna lah , haha . pihak lawan kitaorang semua pakat pukul kaki aku dengan kayu hoki *sengkoi tul dorang nie , haha . lepas bahagian dah habis main , cikgu suruh la angkat cone , aku pun pergi lah angkat cone tempat dhiya and the gang lain main , dala tyme tuh dorang nak masok kan goal , aku boleh pulak pergi angkat *sakai aa ko hazirah ;D . dhiya mmg dah mara giler dekat aku tapi dye just marah manje2 jerr *buweeeekkk nak muntah! haha .



then macam biase pergi kantin-makan-lepak2-borak sekali-pergi dewan-maincaro sama ama , syahira dan nina-main ceper *tapi pakai coin carom , haha.-dengar lagu dekat handphone-baring2 dekat dhiya-bace novel P.S I LOVE YOU-main congkak dengan zaf sebanyak due kali-main ceper pulak dengan sal , mamat , syahira dan nina-balik 1;05-nampak adk angkat *motif ; lepas rindu jugak bila dah nampak dye-berdiri2 dekat luar sambil borak2 dengan dhiya-cari adel-nampak anep , azril afiq , n jiji *motif ; sorok daripada dorang-nampak adib n the gang nak gaduh *aku dan dhiya dah mule nak taw knape dan a.k.a Penyibuk . -pergi 7-dhiya balik-aku dan syahira nak pergi Mom's Cook-nampak ayus n syahir , aku dan syahira lari and masok 7-keluar 7-pergi sekolah balik-pergi stokis dengan nina , sal , il n fatin-ambil2 gambar dengan sal n nina-sampai stokis *semua dah giler bila tengok katalog-balik rumah syahira-masak maggi-borak2-lepak-tengok citer hantu *The Uninvited ; tak salah aku lah-tgok sumpah bunian-balik .


P/S= sebenarnyer aku malas nak tulis panjang . kalau terdapat salah ejaan pandai2 lah korang bce dye macam mane , actually malas nak taip *tapi taip gak , sakaila hang ;D .